Reklamácia

Objavila sa na vašich topánkach vada? Môžete ju jednoducho reklamovať. Ak bude reklamácia uznaná, topánky opravíme, vymeníme za nový pár alebo vám vrátime peniaze.

Ako podať reklamáciu?

  1. Vyplňte tlačený reklamačný formulár TU.

  2. Bezpečne zabaľte produkt spolu s formulárom.

  3. Odošlite balík na nižšie uvedenú adresu.

Ak bude reklamácia uznaná, náklady na dopravu hradíme my.

Ak bude reklamácia uznaná a dôjde k vráteniu peňazí, suma vám bude vrátená do 14 dní od vystavenia dobropisu, ktorý vám zašleme e-mailom.

Adresa pre vrátenie reklamovaných produktov:

bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00
Česká republika


Ako prebieha reklamácia?

Ak bude reklamácia po posúdení uznaná, postupujeme nasledovne:

  • Ak je vada opraviteľná, profesionálne ju opravíme čo najskôr.

  • Ak topánky nie je možné opraviť, vymeníme ich za nový pár.

  • Ak topánky nie sú skladom alebo nie je možné reklamáciu vyriešiť do 30 dní, vrátime vám peniaze na váš účet.


Čo nie je možné reklamovať?

❌ Bežné opotrebenie obuvi
❌ Mechanické poškodenie
❌ Nevhodná veľkosť alebo nepohodlie pri nosení
❌ Závady spôsobené nedostatočnou starostlivosťou alebo nesprávnym používaním
❌ Poškodenie v dôsledku neodborných opráv vykonaných na vlastné náklady


Chcete topánky vrátiť, pretože vám nevyhovuje veľkosť alebo ste si vybrali iný model?
Je to jednoduché. Pozrite sa na stránku s pokynmi pre vrátenie tovaru.

Máte otázky? Kontaktujte nás na orders@anglesfashion.com.